آغاز احداث مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه دارالفنون در شهرستان نهاوند توسط بانک پاسارگاد

تهران- ایرنابازار- مراسم کلنگ زنی احداث مجتمع آموزشی دارالفنون شهرستان نهاوند استان همدان با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد، برخی از مسئولان منطقه، جمعی از مدیران بانک و اهالی محلی برگزار شد.

به گزارش ایرنابازار از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، شماری از مسئولان منطقه، جمعی از مدیران بانک و اهالی محلی برگزار شد، کلنگ احداث مجتمع آموزشی دارالفنون شهرستان نهاوند استان همدان بر زمین نشست.

ساخت این مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه با مساحت ۲۱۶۸ مترمربع در دو طبقه، پنجاه و ششمین پروژه مدرسه‌سازی بانک پاسارگاد در راستای تفکر متعالی این بانک در توسعه فضاهای آموزشی کشور است. لازم به ذکر است مدارس ساخته شده توسط بانک پاسارگاد در استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان، گلستان، خراسان جنوبی، قزوین، اردبیل، همدان، یزد و مازندران موجب گسترش امکانات و محیط‌های آموزشی در مناطق مختلف میهن عزیزمان شده است.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد با توجه به اهمیت فراهم کردن امکان دسترسی کودکان، نوجوانان و جوانان روستایی به امر آموزش، تلاش کرده است برنامه‌ جامعی برای ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق محروم کشور تنظیم و عملیاتی کند. در این راستا علاوه بر ساخت مدارس، ۲۲ کتابخانه نیز در مناطق مختلف کشور احداث کرده و در اختیار هموطنان فرهنگ دوست کشورمان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.